Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Egen blogg

Av Anne-Lie - 12 augusti 2014 20:18

Verkar ju inte mer än rimligt att Holly ska ha sin egen blogg där man kan läsa om vad hon gör och ställer till med! Hur matte ska hinna med att skriva återstår att se - den här kan hålla i gång kan jag lova! Satunge är bara förnamnet, tur hon är så himla söt ;)

Ska se om jag hinner skriva något om Holly's första dagar här i Göteborg, men det får bli imorgon isåfall för nu håller hon på och vakna och då blir det snart full rulle igen!

Såhär söt och oskyldig ser hon iaf ut när hon är trött:


 

 
 
Ingen bild

Anneli m flock

12 augusti 2014 21:27

En helt underbar liten satunge <3 Njut av varandra och särskilt av den korta bebistiden :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 7 september 2014 20:28


Mer vild än tam, mer galen än normal, fullständigt oväder och katastrof, absolut spritt språngande galen, elände, monster, gremlin, piraya, krokodil, pain in the ass...listan kan göras lång, men kärt barn har ju många namn säger man ju!   12 veck...

Av Anne-Lie - 2 september 2014 12:56

Vi fortsätter klossträningen lite och även att det lönar sig att vara på mattes vänstra sida och ta kontakt. Det tar sig, sakta men säkert. Efter mycket om och men lyckades jag idag hitta en leksaksbelöning som var värd att jobba för både ute och inn...

Av Anne-Lie - 29 augusti 2014 13:12

Idag har vi kört tre små pass med klossen. Nu när hon fått in bakdelsrörelsen så vill jag ju att hon flyttar in mot mitt vänstra ben. Hon fattar snabbt den lilla chokladpralinen!Såhär såg det ut idag:       ...

Av Anne-Lie - 28 augusti 2014 19:23

Brukar rätt ofta bara gå och utforska området vi bor i. Kommer inte så långt, om nu inte jag ska kånka och bära Holly längre sträckor, men ryggen och axlarna börjar protestera högljutt, så försöker undvika det. Liten sväng som för mig tar kanske 10-1...

Av Anne-Lie - 26 augusti 2014 19:56

Idag fick Holly leka med 12 veckor gamla Yra - oj vad kul det var! Det var inte så lätt att se skillnad på dem alla gånger när de lekte, när de var stilla var det lättare, och med tanke på att det bara är två veckors skillnad på dem så är skillnaden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards